zondag 13 april 2014

UITSLAG SOFT CACTUS GIVE-AWAY!!!





Jullie deden weer massaal mee,
de prijs was dan ook erg leuk!
:)

Na aftrek van alle dubbele reacties bleven er nog 257 deelnemers over
...en we lieten Random Org erop los.
De onschuldige









  1. Ik heb reeds enkele metertjes besteld bij Soft Cactus, maar aangezien ik ze eigenlijk allemaal mooi vind, zou ik deze er nog wel graag bij willen:
    - 1m Little Daisy - M - Groen voor een jurkje voor mijn nichtje die bijna jarig is
    - 1m Toddler Ivy - S - Blauw voor een hemdje voor mijn oudste zoon
    - 1m Vintage Ferdinand - M - Lichtblauw voor een dekentje voor in de nieuwe kamer van mijn jongste zoon
    En nu duimen maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen




    PROFICIAT!

    Stuur je me nog even je adresgegevens door....
    ...dan komen de stofjes ( + extraatje) zo snel mogelijk je kant uit!
    :)


    Aan al degenen die niet gekozen werden door Random Org,
    maar die zich nu wel verlekkerd hebben op naaisels met deze prachtige stofjes...
    Je kan deze verkrijgen bij Soft Cactus
    ...en bij nog vele andere bakstenen winkels en webwinkels.

16 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnares, en ik zal snel bestellen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukzak maar ik heb ook al besteld ... ik voelde de bui al hangen precies...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnares en bedankt voor het organiseren...
    Ik ga de stofjes dus ook maar gewoon bestellen, ze zijn te mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat en de winnares en ondertussen zijn de mijne besteld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, en ik ga snel een keer bestellen want ben bijna door de voorraad heen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat en als ik weer de grens over ga, zoek ik een winkel want ik ben er helemaal weg van. Groetjes, Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond tot mijn grote verbazing en vreugde, al wat soft cactus stofjes op de markt in Maastricht, bij de lapjeskraam van Gonneke en ....! En omdat ik ook al vreesde niets te zullen winnen, heb ik zelf al enkele metertjes aangeschaft. Zo blij!!!!

      Verwijderen
    2. Ja hoor...ook in Nederland zijn ze volop te vinden!
      Veel naaiplezier ermee...ze verwerken alvast fantastisch
      :)

      Verwijderen
  7. O waaw super!! Dankuwel en mijn gegevens komen eraan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leukleuk!! Proficiat aan de winnares!! Ik heb gezien dat de stofjes ook bij bambiblauw zijn, en daar plan ik binnenkort een bestellinkje te doen (ik mag van m'n vriend terug stof kopen daar als ik een iets afgewerkt heb, en ik heb bijna de baby doomoo seat van straightgrain af, joepie!), dus daar doe ik wrsch wel wat soft cactus stofjes bij ;-)
    Bedankt voor de leuke give-away alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan de gelukkige en een dikke merci aan Juffra Toertjes voor de leuke give-away

    Groetjes
    Patricia x
    pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat, maar niet treuren denk ik dan, mijn bestelling is toegekomen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat aan de gelukkige. Ik ga me straks de nodige stofjes uitkiezen in een bakstenen winkel. Het zal moeilijk kiezen worden denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dikke proficiat!
    Hier zal t vooral nog even verlekkeren worden op de stofjes, en hopelijk binnenkort budget voor meer..

    BeantwoordenVerwijderen