zondag 2 februari 2014

Cool, schattig en stylisch!


Nu ik voorlopig geen stofkes meer mag kopen,
steekt mijn eerdere verslaving de kop weer op...
SHOPPEN!!!
Gelukkig was het vorige maand SOLDEN,
dat is budgettair de beste periode om toe te geven aan die verslaving!
Vorige week deed ik nog eens een ronde langs mijn  favoriete kinderboetiekskes....
.....op zoek naar de laatste soldenkoopjes!
:)

Een van de dingen die ik vond was een leuk truitje van Bengh Par Principesse
...eentje met een brede halsopening.
Ideaal om in het voorjaar rond het lijfje van mijn jongste toertje te hangen...
Maar met een sjaaltje erbij kan het ook bij minder zonnige temperaturen gedragen worden!

Een bijpassend stofje werd in 10 minuutjes omgetoverd tot een cirkelsjaal






Geef het model een extra accessoire...







Cool EN schattig in dezelfde look.....
....STYLISCH volgens de puberdochters hier in huis!

;)







Er lag nog een lappeke voile-achtige stof ......
.....schoon sjaaltjesmateriaal dacht ik zo,
..nog eentje gemaakt dus, gewoon omdat het zo'n snel werkske is!
:)












Okergeel stofke....stoffenspektakel
Wit met kolibries....Maastricht
Bril...H&M


Nog een prettige ZONdag!
:)



36 opmerkingen:

  1. oooh dat oker helemaal mijn kleur!! Zo mooi. (is het gemeen jaloers zijn op een kleuter haar mooie sjaal??? )

    Weer prachtig gemaakt!!
    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! En ook hier rolden deze week een paar collen onder de machine vandaan, heerlijk snel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een keischattige meid heb je toch en natuurlijk weeral mooi . Je blogt wordt een echt een echte hype ( het moest maar zo ni echt zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo vreemd om te horen.....voor mijn gevoel heb ik echt maar een bescheiden blogje hoor!
      :)

      Verwijderen
  4. Die laatste foto is schitterend! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig en nog eens bedankt voor je berichtje over het tafelkleed, prachtig en je gaf me inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee bij jou was het een lakentje... Sorry de euforie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schoon! Dat okergeel werd hier een trui voor mezelf, maar het restje ligt hier ook te wachten om een sjaal te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat Toertje van jou mooi en schattig. Om op te eten. Oooh en je sjaals zijn ook mooi. Sorry maar bij deze blogpost stal je toertje de aandacht boven de sjaals. :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze word groot dat kleine madammeke. Heel leuk. Dit jaar geen soldekes gedaan hier. Centjes sparen voor verbouwingen hé. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier deden we het omgekeerde. Het jongste spruit krijgt geen nieuwe kleertjes dit jaar. Enkel zelfgemaakt of tweedehands. Ik heb dus al 25 meter stof gekocht sinds nieuwjaar :-)
    Nu nog tijd om te naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze maand al 25meter gekocht!!!
      Die gaat nogal een uitgebreide garderobe krijgen zeg....:)

      Verwijderen
  11. heel mooi, welke afmetingen gebruik je voor een cirkelsjaal voor je toertje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wikkelde de lap stof twee keer rond haar nek en nam dat als afmeting.....niet nagemeten eigenlijk...zo'n meterke gok ik!
      Ik denk dat de breedte een halve meter was ongeveer.....:)

      Verwijderen
  12. Elke keer als Iris uw dochter ziet, zegt ze dat ze ook zo'n staartje wilt. Wat ze er dan na 5 minuten weer uittrekt. Wat is uw truc? ;)
    En inderdaad, ze is uberstylisch. En uberschattig ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Genen truc....de tijd van het staartjes-uittrekken hebben we hier al achter de rug ( af en toe doet ze het nog hoor)
      Ze heeft ook al best lang haar, wat voor haar storen is als het los hangt, misschien ziet ze er eindelijk het gemak wel van in....:)

      Verwijderen
  13. heel mooi, en wat een schattig ding is je dochter :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha, wat een air heeft die meid zeg! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer mooi en uiteraard zeer stylisch! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die puberdochters van u hebben groot gelijk. ;-)
    Stylish, stoer en toch keischattig tegelijkertijd!
    Die laatste foto is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's top! Leuk om te doen zo'n sjaaltje bakken en het staat super.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ... en om nog meer schoon fotookes te kunnen maken :-) Ik ben volledig akkoord met je titel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker stylisch, maar vooral heel schattig ;-) Prachtig kleurtje dat geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, die sjaal ziet er mega zalig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen