vrijdag 1 maart 2013

UITSLAG RETRO GIVE-AWAY.....




SPANNNNNNEND!!!

Met een frietje ( van de frituur, jawel....:). ) achter de kiezen.....
hier de uitslag van de...    
RETRO GIVE-AWAY

Het eerste nummerke wordt getrokken 




...




Het is nummer 0
SPANNEND
de cijfers boven de 100 zijn dus nog steeds in de running!





Het tweede nummerke wordt getrokken.....


.....nummer 7



...en wie is nummerke 70 ??????



ALFONSIENE
GEFELICITEERD!!!!!

Stuur je mij je adresgegevens door, dan wordt je pakket zo snel mogelijk verzonden?!

14 opmerkingen:

  1. Ik dacht dus wel dat ik ging winnen......
    Maar allé t zal voor ne volgende keer zijn dan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik blijf ook volhouden: 'geen geluk in 't spel...' (da zeggen de Aanstaande en ik elke keer we weer niets winnen met de lotto!)

      Verwijderen
  3. Alfonsiene van harte gefeliess
    en jij bedankt voor deze kans!!!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. En oei, ik vind je mailadres nergens :D Ik zal je het mijne geven: vandenberghenathalie at hotmail dot com

      Verwijderen
    2. Ik heb net geprobeerd je een mailtje te sturen, maar ik kreeg bericht dat het mislukt was....
      Kijk eens links onderaan deze pagina.....:)
      Jaja....mijn email-adres!
      :)

      Verwijderen
    3. Kga ne nieuwen bril moeten kopen, jong.

      Verwijderen
  5. hoera voor de winnaars! Het blote mini voetje op de foto is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winaars van de 2 give-away's!!

    BeantwoordenVerwijderen