maandag 18 februari 2013

POST.....


Er zat hele leuke post in mijn brievenbus
:)

Onlangs won ik een give-away van haar
........en vandaag zat mijn prijs in de brievenbus!
Een hele lieve hartjes-broche 
.....
Pleegtoertje 2 zal content zijn, want ik beloofde dat zij het hartje mocht hebben als ik won!
:)







Ook zat er een pakket in mijn brievenbus!
???
Ik had een bestelling gedaan in Amerika op 10 februari
....bij deze webwinkel.....
.....stofkes uiteraard!
Maar toen ik vorige keer van buiten Europa bestelde moest ik nog btw, invoerrechten en transactiekosten betalen aan de postbode!

Op het etiket stond 'gift'
En de waarde '20,00 dollar'
???




....jaja.....een deel van mijn bestelling vanuit Amerika!
en deze keer
GEEN btw moeten betalen
GEEN transactiekosten
GEEN invoerrechten

Alleen maar de prijs van de stof en de transportkosten
( voor diegenen die't interesseert.....18yards voor €150,00)
KOOPJE!!!



En....er is nog zo een pakketje onderweg he!
Samen opgestuurd, maar blijkbaar niet samen aangekomen....
Dit is wel een leuke meevaller zeg!
:)

15 opmerkingen:

  1. De stofjes zijn prachtig!! Mijn man krijgt iets als zoveel zou aangeven aan stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar....dat is spotgoedkoop!
      En dat was dan nog maar een klein bestellinkske...;)

      Verwijderen
  2. OOOOOOOOOOH er is er hier een jaloers!! :) Dat is inderdaad niet zo duur, maar toch... kan ik denk ik niet zomaar 150euro aan stofjes missen...

    alhoewel, als je optelt wat ik al heb uitgegeven... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....het telt snel op als je stofjes koopt he?!
      Ik heb afgelopen soldenperiode geen kleding gekocht ( wegens...nog kleding genoeg om een gans weeshuis te kleden...;). ). En dat uitgespaarde bedrag mag ik nu uitgeven aan stoffenkastvulling!!!
      JIPPIE ME!

      Verwijderen
    2. Geweldig! Ne mens moet inventief zijn ;-) veel plezier ermee!

      Verwijderen
  3. Superleuke stofjes!
    Het mag ook eens meevallen, he :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker....ik heb ineens nog een extra bestellinkske geplaatst!

      Verwijderen
  4. De vermelding 'gift' is een truukje om pakketten makkelijk door de douane te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag het ook eens mee zitten, moet je maar denken! veel plezier met het brochje pleegtoertje 2 :-)

    laatst heb ik me nog bont en blauw betaald aan btw en invoerrechten vanuit de VS, lekker meevallertje...

    Enjoy! Leuke stofjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd zeg, erg leuke stofjes! En dan ook nog een fijne meevaller zo zonder btw en douanekosten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stofkes zijn ook weer super mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. let wel op dat je je bestellingen niet te groot laat versturen (bijv altijd in meerdere pakketten), want als het bijv een zware doos word, dan word de doos gewoon geopend en gecontroleerd en kun je alsnog betalen (heb ik een keer gehad. nu vraag ik altijd aan buitenlandse shops of ze in delen willen versturen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eerste keer dat ik bestelde werd het geleverd in 1grote doos....maar het was zo ontzettend veel, dat de transportkosten in verhouding heel laag werden, en dat compenseerde dan weer de extra kosten van de douane ( btw, invoertaxen en transactiekost)
    Tegenwoordig bestel ik alleen nog maar daar, waar ze in flat rate enveloppen verzenden......nog nooit moeten bijbetalen ( maar daar zijn de transportkosten dan weer hoger!)

    BeantwoordenVerwijderen