zaterdag 16 februari 2013

Give-away reeksje.......NR 1




Oke.....hier gaan we dan ......
Wil je deelnemen aan DEZE give-away?
1. Je moet volger zijn of volger worden van deze blog
2. Je moet een reactie achterlaten onder DIT blogbericht
3. Het zou fijn zijn moest je deze give-away vermelden op je eigen blog



Dit is de eerste give-away van een reeks van drie, die op dezelfde dag starten( vandaag dus) en op dezelfde dag eindigen ( 1 Maart)

Voel je vrij om aan elke give-away mee te doen
( ja....je moet dan inderdaad ook drie keer bewijzen dat je GEEN computer bent, maar....ge moet er wat voor over hebben he?!)



OKE
GIVE-AWAY 1













115 opmerkingen:

  1. Volger ben ik al en ik doe (wederom) graag mee aan deze leuke give away. ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben sinds kort een enthousiast volger van je en hier word ik helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo! Is dit 1 pakket joh?! :)
    Ik doe heel graag mee met deze dan!
    Linkje volgt nog, want dat lukt me niet via de iPad (sukkel!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag met ALLE give-aways meedoen he......je hoeft niet te kiezen!
      :)

      Verwijderen
  4. Mooi mooi, ik kan niet kiezen en waag mijn kans ook hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. linkje nr. 3 komt eraan!!! Ik kan al niet wachten tot 1/3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow wat een pakketten en een werk heb je er weer van gemaakt! Ik kan niet kiezen, dus ik ga me heel brutaal ook bij alle 3 inschrijven. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook brutaal hoor, en doe drie keer mee! Wie niet waagt, niet wint hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw, en weeral zoveel! Je bent net een soort vrouwelijke sinterklaas ;)
    Ik doe zeker mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Derde keer, goede keer? Ook voor deze doe ik mee. Hopen, hopen, hopen... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weeral zo mega... Dus ik waag nog eens een kansje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, wat veel dat je weggeeft! Tof!
    Ik doe graag mee, en aan de andere twee zal ik ook niet kunnen weerstaan vrees ik...
    (ik zet een linkje op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, hoor ik doe graag mee en zet een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa!!! Mooie stofkes!! Ik doe ook weer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kwam via via op je blog. Vandaag voor het eerst, en val meteen met mijn neus in de boter: een heel leuke give-away!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie stofjes! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beetje zotjes, maar daar hou ik van ;-). Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volger was ik al, blog heb ik niet maar ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetjemineetje! Wat een prachtige give-away's! Ik doe graag mee voor deze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag je opgeven voor ALLE DRIE de give-aways he!
      Drie reacties=drie kansen!

      Verwijderen
  19. Wauw, weer zo'n prachtige give aways! Ik doe graag mee met deze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik! Ik! Ik! Ik zag al direct een nieuw tripp-trapp-kussen en een tasje verschijnen toen ik naar deze stofjes keek...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie, dat vind ik nu tof se......iets zien en dat direct vorm geven in je hoofd!
      :)

      Verwijderen
  21. Wauw, weer zo een leuke stofjes! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een weelde! Ik doe graag mee!
    Linkjes komen eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke stofkes!!! Ikke doe mee! Ik heb al een linkje gezet op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooi deze! Hiermee komt eindelijk weer iets voor mijzelf (tasje!) binnen bereik!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben blij dat ik niet hoef te kiezen tussen de drie giveaways! Deze is ook al zo leuk! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij verwent ons teveel. Ik ga weer mee doen. Volger was ik al een tijdje. Ik ga ook nog een linkje op mijn pagina zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook heel graag mee met je give-away(s) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaaa, dat stuk met die blauwe bloemekes !!!!
    Ik doe graag mee!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Reacties
    1. Verdrievoudig je kansen door op alle drie de give-aways te reageren ( jaja....dat mag dus echt he!)
      :)

      Verwijderen
  30. Wauw, daar kan ik niet omheen, zo' n geweldige give-away! Ik doe natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zit hier met open mond te kijken naar al die schone stofjes. Waaaw, ongelooflijk zeg! Daar doe ik heel graag aan mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tuurlijk doe ik mee. Zo'n schoon kadooke is hier altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ooooh, er komt geen einde aan!!! Ik doe ook hieraan mee, natuurlijk, wat had ge gedacht :-) Zoooooo leuk!! Je hebt echt zo'n schone stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja, ik doe graag mee en zal m ook op mijn blog vermelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nieuwe ronde nieuwe kansen ik doe ook graag weer mee, volgen doe ik nu al weer een tijdje. Me verbazen ook... zo'n druk gezin en dan ook nog van alles maken, bloggen er over. Ik krijg het met drie al amper voor elkaar.....
    Maar ik geniet ontzettend van je berichtjes.
    Liefs BY JM

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een mooie give away, leuke stofjes. Hier ga ik zeker mijn kansje wagen.
    Freya

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit wil ik wel winnen. Wat mooi zeg!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. We gaan van achter naar voren, dus als laatste ook nog een reactie op deze give-away (die ik eigenlijk nog het leukst vind). Veel succes nog met je blogje, en ik blijf je volgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke stofjes! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik viel buiten de prijzen in de vorige give-away en waag nu graag mijn kansen bij de volgende 3. Wie weet... I really hope so!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. deze vindt ik de allerleukste !! wat een mooie stofjes !! ik begin al te dromen van wat ik er allemaal mee zou kunnen maken ... ik doe mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heb gisteren alles op mijn blog gezet en ik vergeet te rreageren ! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En ook met deze doe ik graag mee! Gosteren druk werkdagje gehad dus ik werk verkeerd, ik ging van uw give-away 3 naar 1... Hopelijk brengt mij dat geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben net volgster geworden, wat leuk is het hier.
    Ik ga mee doen, 3 kans is veel zeg.Woppa.
    Lieve groetjes Hester
    ps Heb zelf geen blog, maar ik ga je linken op mijn fb pagina.
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een gave give away s zeg
    Ik waag hier ook een kans

    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke give away!
    Ik ben volger en natuurlijk doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Op dit mooi pakketje maak ik ook graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie spulletjes weer, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Joepie! Ik doe héél graag mee met je fantastische give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige stofjes die ik maar al te graag zou winnen! Ik doe mee, heel graag zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ongelooflijk leuke en mooie give away !
    Ik word volger en plaats vanavond een link op mijn blog : regimsansel

    Op hoop van zegen.

    Lie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel leuk! Hier doe ik graag aan mee en komt uiteraard op de blog!

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooi mooi mooi! Ik waag ook hier mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mooi hoor... wie niet meedoet kan niet winnen hé:)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag mee en hoop op wat verjaardagsgeluk op 1 maart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ooohhhhh wat een prachtig stofje is het eerste, de andere natuurlijk ook, ik doe ook hier graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. zo een gulle gever ben jij, ik waag graag een kansje!
    groetjes, mio

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Juffra, jij kent geen grenzen! Zo vrijgevig... Er mag gerust iets mijn richting uitkomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. jaaaaa... ik doe heel graag mee en ben al volger! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Haha, als je er zo graag van af wilt, dan wil ik jou daar zo graag mee helpen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ze zien er alle drie super uit de give away's... dus na dit berichtje volgen er minstens nog twee van mij vandaag ;-)
    Geen blog, maar ik smijt het op Pinterest
    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heb zelf nog geen blog maar die staat nog op de planning ... heb sinds kort de exciting world of blogging leren kennen ... je ben de eerste die ik ga volgen en voeg me dan ook graag toe aan dit lijstje ;)

    En wrs ook aan de 2 volgende hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  64. jij maakt je volgers wel ècht verliefd zeg! gaaf :) ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe graag mee aan deze give-away. Ik zal op mijn eigen blog nog wel een plekje maken waar ik links naar give-aways kan plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een vrijgevigheid zeg! Ik maak graag kans op deze mooie stofjes, en de ritsen kan ik ook wel gebruiken, haha! Ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ja ik! ik! ik! Ik zal linken, en volgen doe ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Om ter schoner, die giva away-pakketjes van u! Ik waag ook bij deze graag m'n kansje..

    BeantwoordenVerwijderen
  69. wauw zeg, ik waag zeker mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. en dit is m'n favoriet! (denk ik. of misschien toch de flashy give-away? of het retropakket toch? hmmmm... :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Natuurlijk doe ik mee! Ik vind het pakket helemaal top!

    Gr. Heidi & Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe natuurlijk heel graag mee! Ik duim voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Je zou gek zijn om je kans niet te wagen op de 3 pakketjes.
    Ik doe natuurlijk ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. En we proberen het ook hier.
    www.charlyenruby.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ohhjeee en ik had dit bijna gemist! Ik doe graag mee en zet nog een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een mooie stofjes! En gelukkig (!) hoef ik niet te kiezen uit de drie give away's, want dat zou wel heel moelijk worden ;)
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een leuke blog is dit! De labels ga ik ook zeker maken, goed idéé! En natuurlijk wil ik ook graag meedoen aan de Give-away!
    Mocht je zin hebben om een Jean-Tas te maken, zoooo leuk om te doen! Kijk dan op mijn blog daar staat een tutorial.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik kan mijn eigen reactie niet meer vinden, maar doe heel graag mee, linkje staat al ruim een week op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik zie deze give-aways in omgekeerde volgorde, maar denk dat deze toch m'n favoriete is... Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. En ook tegen deze give-away kan ik geen neen zeggen. Leuke spulletjes, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wie niet waagt niet wint ! Superleuke blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Nog net op de valreep.Waag ook ik mijn kans.Leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een goeie smaak.... En daar wil ik wel van meeproeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Thank you for the chance at your fabulous candys.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  85. En ja...ook hier op het nippertje. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Heerlijk dat stofje met die caravannekes!!

    BeantwoordenVerwijderen