donderdag 14 februari 2013

Even een verduidelinkske.....



Mijnen blog doet vreemd...
Allez, 't is te zeggen.....misschien is't normaal, maar vind ik alleen dat vreemd!

Ik kreeg al van verschillende volgers een berichtje ivm de blog van de give-away...
....hun reactie wordt NIET getoond
...terwijl ik WEL hun reactie in mail aan krijg!!!

Begrijpe wie begrijpe kan....?

DUS
'K heb alle mails ( die ik nog in mijn bezit had)gecheckt en schreef de namen van de niet-getoonde reacties ook op een papierke zodat zij dus ook kunnen meedingen naar de give-away!

Tot hiertoe noteerde ik de namen van:
MEVR. PARDOES
INE 80
BLIJ GEMAAKT
JELLE VAN DER LINDEN
BEE
INGA
VEERLE DE GROOTE
BERBE
PRUTSELZ

Heb jij nu ook gereageerd, maar staat je reactie niet onder de blog en niet in de bovenstaande lijst en ben je wel volger......laat dan even iets weten.....
:)

12 opmerkingen:

  1. Kan zijn dat ze in je spam staan.... Heb ik nl ook wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      En.....waar vind ik dat ergens terug?

      Verwijderen
    2. Als je naar dashboard gaat, onder het kopje reacties staat bij gepubliceerd en daaronder spam..Lukt het?

      Verwijderen
    3. Even gecheckt.....niks onder SPAM!

      Verwijderen
  2. Bij mij 'verdwijnen' er soms reacties als ik ze eerst in de mail opendoe. Nu lees ik ze altijd eerst op mijn blog, dan heb ik het niet meer voorgehad.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het in het begin ook voor, en toen bleken ze ook onder SPAM te staan, maar als er daar niets staat, dan weet ik het ook niet. Sorry...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oja ik doe ook graag mee (maar het ging ook een beetje fout met aanmelden). Ik heb ook een keer van iemand gehoord dat dat lag aan je adresnaam je hebt http://deborasluijs.blogspot.nl maar ook http://deborasluijs.blogspot.be
    En dan schijnt daar een verschil in te zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe in ieder geval heel graag mee!

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het euvel gevonden.....
    Er waren gewoon teveel reacties voor 1 pagina, dus moest ik onderaan de berichten op't knopje ' meer reacties laden' duwen.......STOM, ik weet het....maar ik ben dan ook een echte computernitwit...;)

    BeantwoordenVerwijderen